Uitslag cliëntenraadpleging positief over de Koperhorst
Eind 2018 heeft De Koperhorst aan bewoners en verwanten de gelegenheid geboden om zich in groepsgesprekken per afdeling uit te spreken over hun tevredenheid en over verbeterpunten rond wonen en zorg bij De Koperhorst. De groepsgesprekken zijn begeleid door een externe onderzoekscoördinator / adviseur van Facit. De gesprekken verliepen aan de hand van een vragenlijst die vooraf met De Koperhorst is opgesteld, waarbij in aanvulling daarop ruimte was voor eigen inbreng van de deelnemers, voor nadere toelichting en het schetsen van voorbeelden.
U kunt hier de samenvatting cliëntenraadpleging dec . 2018 inzien.
De Koperhorst is trots op het behaalde resultaat, en dit geeft stimulans om door te gaan met ons mooie werk.
Volgend artikel
Verbouwing vordert
Als u regelmatig de website van de Koperhorst leest, dan weet u dat in december 2018 de nieuwe keuken in gebruik genomen is. Daarbij kwam de oude keuken leeg, en inmiddels...
Lees verder